Penyanyi Asal Malaysia Ini Labrak Anak Artis Karena Jadi Pelakor

Penyanyi Asal Malaysia Ini Labrak Anak Artis Karena Jadi Pelakor

Pemain sinetron Malaysia, Puteri Sarah Liyana dikabarkan telah melabrak anak aktris yang diduga menjadi pelakor suaminya. Saat ini, Puteri sudah pisah ranjang dengan suaminya.

Puteri Sarah Liyana merupakan aktris populer asal Malaysia di tahun 2000-an. Sebelumnya, ia sempat memain berbagai judul drmaa Malaysia hingga tahun 2022.

Belum lama ini, dirinya mengunggah Instagram Story yang menghebohkan publik. Sebab, ia mengatakan jika telah melabrak aktris yang dituding menjadi orang ketiga dalam rumah tangganya dengan Syamsul Yusof.

Anak artis yang dilabrak Puteri adalah Ira Kazar, yang merupakan anak dari aktor dan pelawak asal Malaysia, Kazar Saisi.

Artis Malaysia, Puteri Sarah Liyana melabarak anak artis karena sudah menjadi pelakor di rumah tangganya (instagram.com)

Dalam Instagram Stories, Puteri mengaku jika ia terusik dengan Ira Kazar yang terus mengganggu suaminya meskipun Ira dikabarkan telah memiliki pacar.

"Kenapa nak kena kejar suami orang lagi? Memang tiada maruah ke hadap suami orang? Sebab nak harta dia? Sila jadi matang dan bekerja. Saya sendiri pun kerja cari duit sendiri.

Jangan ambil jalan mudah, minta duit dekat suami orang. Selama empat tahu saya diam, membisu tapi makin lama anda pijak kepala saya," tulis aktris 36 tahun itu dalam unggahannya dalam bahasa Melayu.



Facebook Conversations


"Berita ini adalah kiriman dari pengguna, isi dari berita ini merupakan sepenuhnya menjadi tanggung jawab pengguna"