Heboh, Pasangan Ini dengan Pedenya Pakai Baju Barbie Bikin Netizen Terkejut

Heboh, Pasangan Ini dengan Pedenya Pakai Baju Barbie Bikin Netizen Terkejut

Sepasang suami istri viral di media sosial lantaran keduanya megenakan pakaian bertemakan Barbie saat merayakan Lebaran. Keduanya pun diketahui sedang berziarah dan berkunjung ke rumah saudara.

Mereka adalah Fatin Syazwani Ishak (26 tahun) dan Syed Muhammad Shah Hasif (32 tahun) yang membagikan video lewat akun TikTok @syed.fatin.jaeden.haifa.

Pasangan asal Malaysia ini juga membuat sebuah lagu bernuansa Hari Raya. Dari video yang tersebar, Fatiab tampak memakai baju bernuansa pink dengan aksen bulu-bulu serta ruffle di bagian bawah baju.

Viral pasangan Fatin Syazwani Ishak dan Syed Muhammad Shah Hasif memakai baju lebaran dengan tema Barbie (via tiktok)

Lalu suaminya Syed, berbuasana dengan warna biru muda dengan desain besar menempel di bajunya dengan tulisan Barbie. Syed juga tak malu memakai cardigan berbulu pink serta sepatu dengan platform tinggi.

"Pakaian Raya yang semua orang nantikan dari kami , BARBIE adalah tema raya kami untuk 2024 ni , Alhamdulillah Simple jer baju kami anak beranak kalini , dan istimewa untuk semua followers kami , ini adalah hadiah buat semua iaitu lagu raya Single Pertama lagu raya dari kami berjudul " TIBERR RAYA " untuk semua raya ni , harap semua suka dan terhibur , tahun ni kami beraya di Gerik ... ini lah suasana kami apabila raya , bersama keluarga dan kawan2 baik kami , bila raya semua dapat berkumpul memang satu kenikmatan yang sukar nak digambarkan , dan paling best dan meriahhh raya di kampung ... Selamat Hari Raya Aidilfitri , mohon maaf jika sekiranya apa2 konten dari kami yang masing2 ada terasa atau berkecil hati , kami minta maaf ya ... kita semua bukan insan yang sempurna dan sentiasa perbaiki kesilapan pada diri ini



Facebook Conversations


"Berita ini adalah kiriman dari pengguna, isi dari berita ini merupakan sepenuhnya menjadi tanggung jawab pengguna"